18 apr. 2014

Hur man får till den perfekta hamburgaren, del 1

Jag har länge velat komma på hur man ska göra en hamburgare som inte är för svår att göra, men som man varje gång när man tänker på hamburgare kan göra. Min inspirationskälla ligger hos Jonas Crambys jakt efter jakten på hans egen signaturburgare cramburgaren. Min jakt kommer också liknande Crambys jakt vara inriktad på saker som bröd, burgaren och tillbehör, men jag tänker mig gå några steg längre. Jag kommer också fundera ut den perfekta osten, göra ketchupen från grunden, leta fram den perfekta drickan och ja, ni förstår. Jag ska på jakt efter allt som har med hamburgaren att göra och det som är till, den här serien på bloggen ska försöka svara på en massa frågor om hamburgare och jag hoppas att ni kommer vara med mig i jakten på att få till den där perfekta hamburgaren. Nu kör vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar